بعضی ها این طور نیستند اما آن یک مورد متفاوت است. برای اطلاع بیشتر در مورد انواع مدل های محتوایی می توانید مقاله معماری سایت را مرور کنید. این مورد معمولا حداقل به برخی مهارتهای توسعه دهندگی یا یک وب دولوپر نیاز دارد. ببینید برای تعریف برند، محصول یا شرکت شما از چه واژههایی استفاده میکنند. و مهم نیست که یک وبلاگ باشد یا صفحه فرود محصول. اولین نتیجه یک خلاصه مشخص شده از گوگل همراه همه یا مهمترین اطلاعات است. به عبارت دیگر، به یاد داشته باشید که الگوریتم گوگل عناوین و توضیحات را تغییر میدهد تا در صورت عدم تناسب کافی با رونوشت جستجو شده، ارتباط آن با جستجو نشان داده شود. این ابزار دارای یکسری گزارش ها و داده ها است که به شما کمک میکنند تا بدانید که صفحات شما در نتایج جستجو چگونه دیده میشوند. این موارد باعث کاهش نرخ پرس و افزایش تعامل میشوند. باید اطمینان حاصل کرد که صفحههای وب سایت در همهی این دستگاهها با اندازههای مختلف، بدون هیچگونه ایرادی نمایش داده میشوند. آنچه سعی داریم بگوییم این است که اگر یک روز شما برنده شوید، احتمالا رقبا روزی دیگر جای شما را خواهند گرفت و بالعکس. برای مثال، اگر یک صفحه، لیستی از محصولات مختلف قهوه را به شما نشان دهد و آن صفحه با قهوه ترک، رتبه بگیرد، برای کسی که سرچ می کند “چگونه قهوه ترک درست کنیم” مرتبط نخواهد بود.</p>
<p> SERP یا (Search Engine Result Page) به معنی صفحه نتایج موتور جستجو که منظور همان صفحه ای که گوگل در هنگام سرچ نتایج را به ما نشان می دهد. وب سایتها در سراسر جهان به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه بروز میشوند، … موتور جستجو یک وب سایت است که با استفاده از آن مخاطب می تواند در اینترنت به دنبال هدف خود باشد. هدف گوگل نمایش بهترین و مرتبطترین نتایج به کاربران است نه نتایجی که با هر ترفند و روش غیر قانونی از نظر گوگل رتبه گرفته باشند. یکی از بهترین روشها برای لینک داخلی محتوا این است که مدل خوشهای موضوع را دنبال کنید. خبر خوب اینه که شما می توانید حجم عظیمی از اطلاعات را به صورت رایگان در اینترنت بیابید (مانند همین آموزش سئو برای افراد مبتدی که در حال مطالع آن هستید)، اما باید هوشمندانه انتخاب کنید. برای خوانایی و ساختار خوب استفاده میکنید. با استفاده از این اطلاعات میتوانید متوجه تعداد صفحات ایندکس شده سایتتان، وارنینگها و ارورها شوید. یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم الگوریتم گوگل است که همواره تغییر میکند. کاربران و موتورهای جستجو را متقاعد کنید که روی وبسایت شما کلیک کنند. Robots.txt فایلی است که به خزندهها میگوید نمیخواهید به کدام بخش وبسایت دسترسی داشته باشند.</p>
<p> سرعت مناسب: سرعت اولین موردی است که کاربر در سایت شما با آن روبرو میشود و البته تاثیر به شدت زیادی روی سئو دارد. سرعت سایت یکی از فاکتورهای سئو است، اما از آن فاکتورهایی که با یک بار بهینه کردنش، دیگر نیاز به فعالیت دوباره بابت آن ندارید. پس ممکنه ایده ی بدی نباشد اگر تمام این صفحاتی که به آنها لینک دادند را پیدا کنید و ببینید که آیا می توان از آنها لینک گرفت یا نه. کلمات کلیدی شما می توانند کوتاه (short-tail)، دو کلمه ای و بلند (long-tail) باشند، حتی می توانند 3 کلمه یا بیشتر باشند. کاربر شما زمانی که در مرحله تبدیل قیف خرید قرار دارد دست به کار میشود و از کلمات کلیدی خرید یا معاملاتی استفاده میکند. افرادی که میخواهند وارد دنیای درآمدزایی از طریق انجام پروژه های سئو شوند. زیرنویس را فراموش نکنید، بنابراین کلمات کلیدی مهم را از دست نمیدهید (خزندههای موتور جستجو نمیتوانند ویدئو بخوانند). از تصاویر، اینفوگرافیک، نمودار و ویدئو استفاده کنید. ابزارها و افزونههای بسیاری (مانند Yoast برای وردپرس) وجود دارد که محتوای شما را از نظر استفاده از کلمات کلیدی در متا عنوان، متا توضیحات، تیترها و چگالی کلی کلمه کلید، ویژگیهای alt تصویر و موارد دیگر تجزیه و تحلیل میکنند.</p>
<p> تصاویر را با استفاده از نام فایلهای مربوطه (learn-seo.jpg)، ویژگیهای alt تصویر و اندازه فایل بهینه کنید. برای مقالات و محتوای وبسایت از URLهای کوتاه و ترجیحا به زبان انگلیسی استفاده کنید. مردم این روزها تنبل شدهاند، بنابراین دکمههای اشتراک گذاری باید همیشه روی وبسایت شما باشند. اما این روزها شما باید موقعیت صفر را در نظر بگیرید. ابزازهایی مانند ubersuggest، Alexa، Kwfinder می تواند به شما ایده های جدید برای پیدا کردن کلمات کلیدی بدهد. Dwell time، مدت زمانی است که کاربران در سایت صرف می کنند قبل از اینکه دوباره به سرپ برگردند. فرمت این آموزش ویدئو است و مدت زمان آن 3 ساعت و نیم است. آموزش سئو مبتدی چیست؟ با صبر و حوصله در سئو ، از سطح مبتدی به پیشرفته! این کار بازدید از آنها را آسانتر کرده و منجر به تعامل بیشتر میشود. اگر عنوان حداکثر ۷۰ کاراکتر و توضیحات متا حداکثر ۱۵۵ کلمه باشند، گوگل آنها را نمایش میدهد. میتوانیم سئوی فنی را به عنوان بخشی از سئوی داخلی که بیشتر به موارد فنی میپردازد، دسته بندی کنیم. دسته بندی ها و برچسب ها به موتور های جستجو کمک میکنند تا محتوا و ساختار سایت شما را بشناسند. این موضوع به شما کمک میکند تا محتوای سایت خود را بیشتر تحت مدیریت و کنترل خود داشته باشید. </p>
- ۰۱/۰۹/۲۱