به عبارت دیگر در این بخش علاوه بر سئو هدف مهم دیگری به نام بازاریابی را نیز دنبال میکنیم. در نگارش عنوان و توضیحات سئو علاوه بر تکرار کلمه کلیدی و ارتباط معنایی با موضوع صفحه باید از تکنیکهایی برای جذاب کردن، جلب توجه کاربر و تشویق او به کلیک استفاده کنیم. در آخرین گام از مسیر تولید محتوا به انتخاب عنوان و توضیحات مناسب برای صفحه میرسیم. انتخاب یک موضوع نامرتبط با زمینه فعالیت سایت یا هدفگذاری بر عبارتی که ماهیت آن مناسب نگارش متن طولانی نیست موجب میشود تا فعالیتهای ما در تولید محتوا نتیجهبخش نباشد. فرض کنید شما از یک فروشگاه در یک خیابان خرید میکنید , خرید فالوور طبیعی است که هر چه ساعت کاری آن فروشگاه بیشتر و پیوسته تر باشد مشتریان رضایت بیشتری از آن فروشگاه دارند و همین باعث میشود که مشتریان جدیدی نیز جذب آن فروشگاه شود. در واقع، سازمان های ورزشی ناگزیرند تا خود را با شرایط و تغییرات رفتاری مصرف کننده منطبق سازند تا بتوانند با ایجاد تغییرات در نحوه طراحی، توسعه و ارائه خدمات بر اساس نیاز مصرف کننده، ضمن حفظ رضایت و وفاداری مشتریان فعلی خود، با بکارگیری استراتژی های مناسب بازاریابی مصرف کنندگان جدید را جذب و موفقیت خود را در بازار رقابتی موجود تضمین نمایند.</p>
<p> در فرایند خرید، رفتار مشتریان تحتتأثیر عوامل مختلفی قرار میگیرد. در این دوره همه تلاشم رو میکنم تا همه دانش و تجربهام رو در قالب پروژههای مختلف در اختیار شما قرار دهم. اما توجه کنید که حتما لازم است تا مراحل بالا را نیز انجام دهید تا بتوانید به صورت دقیقتر تحقیق کلمه کلیدی را انجام دهید تا هیچ کلمهای از قلم نیفتد. شما باید زبان سرچ مخاطبین خود را بشناودیما تا بتوانید روی بهترین عبارات جستجو شده متمرکز شوید. کیورد فایندر یا کی دبلیو فایندر (KWFinder) یکی دیگر از ابزارهای رایگان و آنلاین انتخاب کلمات کلیدی است که جزئیات سودمندی درباره کلمات کلیدی، درجه سختی یا آسانی کلمات، سطح رقابت، حجم جستجوی ماهانه و حجم جستجو در 12 ماه را در اختیار شما قرار میدهد. برای انتخاب یک مفهوم کلیدی به آمار جستجوی آن در گوگل توجه میکنیم ولی نباید فراموش شود که ابزارهای در دسترس مانند Keyword Planner در مورد آمار واقعی جستجوی کلمات صادق نیستند! در مطالعۀ دیویدی و همکاران (2021) بیان شده است که استفاده از اینترنت و ابزارهای بازاریابی دیجیتال، رفتار مصرفکنندگان و شیوههای ورود و فعالیت کسبوکارها در بازار و مدیریت بازاریابی را تغییر داده است و رفتار خرید مصرفکنندگان بهشدت تحتتأثیر راهبردهای مختلف بازاریابی دیجیتال استمحتوایی که در این دو بخش قرار داده میشود جایی در صفحه قابل رویت نیست ولی ویترین اصلی ما در نتایج جستجو را میسازد. توجه به پیشنهادات گوگل در نوار جستجو و آنالیز محتوای ارائه شده توسط بهترین رقبا میتواند مسیر نگارش یک مقاله ارزشمند را روشن کند. حال، این موتور جستجو (گوگل) است که جایگاه و رتبه سایت شما را تعیین میکند و این کار را نیز با در نظر گرفتن استانداردها و معیارهایی که سئو نام دارد انجام میدهد. هزینه شرکت در دوره سئو تاپ لرن با تخفیفی که در حال حاضر روی آن فعال شده، حدود 880 هزار تومان است. پس از انتخاب مفهوم کلیدی و تعیین کلید واژه مرکزی، باید موضوعات حاشیهای و مرتبط با آن را شناسایی کنیم. بهینه سازی وب سایت یکی از تخصص هایی است که به سادگی می توانید آن را یاد بگیرید و آن را پیاده سازی کنید. بهتر است که بیشتر اطلاعات ضروری وب سایت خود را در همان صفحه اول قرار دهید تا مطمئن شوید که تجربه کاربری شما به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شده است.</p>
<p> این ابزار کمک میکند تا برخی از استانداردهایی که برای خوانش بهتر محتوا توسط کاربر لازم داریم را بررسی کنیم. تصویر مناسب یعنی؛ اگر همه متنهای صفحه حذف شوند، کاربر با مشاهده تصاویر مفهوم مقاله را درک میکند. طراحی این بیلبورد به ما کمک میکند که درک درستی از ساختار مقاله داشته باشیم و نگارش محتوا به طرز چشمگیری سریع و لذت بخش شود. متفاوتشدن سبک زندگی و نوع تأمین معیشت و امرار معاش دانشجویان خوابگاهی، آنها را در شرایط روحی نامساعدی قرار میدهد و در تنگنا قرارگرفتن، زمینههای گرایش به مصرف سیگار را در آنها ایجاد میکند. البته قرار نیست به پاسخهای کوتاه بسنده کنیم. البته لینکسازی هدف مهمتری هم در اینترنت دارد؛ ایجاد مسیرهای دسترسی به محتوای جدید و مرتبط برای کاربر. در این بخش از کارگاه آموزش تولید محتوا، با استانداردهای لینکسازی داخلی و خارجی و مفاهیمی شامل ارتباط موضوعی، لینک نوفالو و تشویق کاربر به کلیک (Call to Action) آشنا خواهیم شد. این استانداردها از اصول تولید محتوا در دنیای واقعی (کتاب، مجله، روزنامه و …) برداشت شدهاند و امروز با هوشمندی رباتهای گوگل راه خود را به دنیای اینترنت نیز بازکردهاند. در گام سوم اصول طراحی بیلبورد محتوا را میآموزیم؛ بیلبورد محتوا در واقع نمایی از مفاهیم مورد نیاز کاربر، موضوعاتی که در مورد آنها صحبت میکنیم و در نهایت مسیر مطالعه برای کاربر است. </p>
- ۰۱/۰۹/۲۱