اموزش لازم در فضای مجازی

ارائه دهنده اموزش های اینترنتی

اموزش لازم در فضای مجازی

ارائه دهنده اموزش های اینترنتی

  • ۰
  • ۰

 به کمک این ابزار متوجه خواهید شد که چه نوع محتوایی باید به مخاطب ارائه کنید و کدامیک از محتوای تولیدی شما عملکرد بهتری دارند. از جمله امکاناتی که در این نسخه پیشرفته به آن دست خواهید یافت میتوان به حذف تبلیغات، دوبرابر شدن محدودیتها، افزایش سرعت دانلود فایلها، امکان تبدیل صدا به متن، امکانات بهتر مدیریت گفتگوها و ایموجیهای منحصربهفرد اشاره کردم. میتوانند برای پروفایل خود، فهرستی از کاربران تنظیم کنند؛ فهرستی که مشخص میکند میل دارند با چه کسانی تعامل داشته باشند. اینستاگزام علاوه بر اینکه خود این افراد توسط سایر کاربران توییتر به شدت طرد می شوند؛ توییتر نیز قابلیتی را ایجاد کرده است تا با ریپورت افرادی که به کپی کاری توییت دیگران مشغولند، حساب کاربری آن ها را به حالت تعلیق در بیاورد. به طور مثال اگر یک لطیفه را در میان پست وبلاگی ۳۰۰۰ کلمهای منتشر کنید، خوانندهای نخواهد داشت اما همین لطیفه در قالب یک توییت میتواند خوانندگان بسیاری در توییتر را به خود جذب کند. اشتراکگذاری: «اشتراکگذاری» (Share) را در بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوان نوعی واحد پولی در نظر گرفت چراکه محتوای به اشتراک گذاشته شده، همه آن چیزی است که در یک شبکه اجتماعی اهمیت دارد. • برای خاموش کردن اعلانها برای یک دوره از پیش تعیین شده، مانند 1 ساعت یا 1 روز، «بیصدا برای… </p>
<p> در کنار تمامی این موارد باید به انتقادها و سوالات کاربران و مخاطبین خود نیز توجه داشته باشید و نتایج فعالیتهای خود را همراه با تبلیغات انجام شده، رصد کنید. هشتگ: بهرهگیری از «هشتگها» (Hashtags) از جمله ابزارهای مرسومی هستند که به کمک آنها میتوان اطلاعات افزودهای را در شبکههای اجتماعی در اختیار کاربران قرار داد. البته مجموعه تمامی این موارد را با نام «مدیریت رسانههای اجتماعی» (Social Media Management) نیز میشناسند. این پلتفرم اجتماعی به نوعی یک پیام رسان نیز هست و امکان چت کردن با دیگر کاربران و ایجاد گروههای گفت و گو نیز در آن وجود دارد. اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی بین کاربران ایرانی است. بدون داشتن یک استراتژی مناسب برای بازاریابی شبکه های اجتماعی ممکن است بدون هدف خاصی و فقط از روی رفع تکلیف، پستهایی را در شبکههای اجتماعی منتشر کنید بدون اینکه بدانید چه اهدافی را دنبال میکنید یا اینکه مخاطب هدف شما چه افرادی هستند.</p>
<p> او همچنین گفت داشتن صفحه در فیسبوک برای مقامهای حکومتی «مصداق شکستن حریم شخصی در فضای مجازی» است و هشدار داد که حکومت ایران میتواند افرادی که از شبکه خصوصی مجازی (ویپیان) برای دور زدن فیلتر استفاده میکنند شناسایی کند. برای دسترسی به این بخش نیز کافی است به صفحه کاربری خود در لینکدین وارد شوید و با کلیک بر روی تب «Analytics» گزینههای مختلفی را از جمله «Updates» و «استارچت1s» و «Visitors» خواهید داشت. برای خواندن قوانین آپارات، بهتر است به صفحه «قوانین درآمدزایی» وبسایت خودشان بروید. به طور مثال، شرکتی که اهمیت بالایی برای نظرات مردم قائل است در شبکههای اجتماعی این نظرات را رصد میکند و به شکل مناسبی به آنها پاسخ میدهد. در ادامه، به شکل دقیقتری به بررسی هر یک از این اصول میپردازیم تا از طریق بکارگیری این پنج ستون اصلی، بازاریابی شبکه های اجتماعی را به شکل موفقی انجام دهید. در بررسی پایه و اساس بازاریابی شبکه های اجتماعی باید به پنج ستون اصلی در این روند یعنی تدوین استراتژی، برنامهریزی انتشار، تعامل با مخاطب، رصد نتایج و تبلیغات پرداخته شود. چرا کسب و کار شما باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد؟ بعد از آنکه دلیل حضور شما در شبکههای اجتماعی مشخص شد باید مخاطب هدف را مشخص کنید. </p>
<p> به همین دلیل، برای پیشرفت کار باید یک استراتژی مشخص داشته باشید که در ادامه کار به طور کامل نحوه تدوین یک استراتژی مناسب برای بازاریابی شبکه های اجتماعی را بررسی میکنیم. البته شبکههای اجتماعی رفتهرفته به شکلی توسعه پیدا میکنند که برای ارائه هر نوع محتوایی مناسب باشند. آیا برای تبلیغ محصولات خود در شبکههای اجتماعی حضور دارید یا اینکه برای افزایش آمار بازدید از سایت خود تلاش میکنید یا میخواهید به مشتریان خود خدماتی ارائه دهید. کسبوکارها در گذشته مطالب خود را بر روی شبکههای اجتماعی منتشر میکردند تا از این طریق، بازدید وبسایت خود را افزایش دهند اما به مرور، رسانههای اجتماعی بسیار فراتر رفتند و دیگر فقط به عنوان محلی برای انتشار مطالب به آن نگاه نمیکردند. از طریق «بازاریابی شبکه های اجتماعی» (Social Media Marketing | SMM) میتوان برندسازی شخصی انجام داد و با افزایش ترافیک بازدید از سایت، فروش را هم بیشتر کرد. این محتوا را به شکلهای مختلف همچون پستهای شبکههای اجتماعی یا پادکست منتشر کنید. شبکه های اجتماعی یا رسانه های اجتماعی؟ در مرحله بعد نحوه تدوین استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی را به طور کامل مرور خواهیم کرد.</p>
 

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • asal rahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی