اموزش لازم در فضای مجازی

ارائه دهنده اموزش های اینترنتی

اموزش لازم در فضای مجازی

ارائه دهنده اموزش های اینترنتی

  • ۰
  • ۰

 دو اصل مهم : تفکیک تدریجی یعنی در آغاز مطالب کلی تر و انتزاعی درس مطرح می شود.سپس به تدریج مطالب جزئی تر و اختصاصی تر ارائه می شود. 1. بار دیگر فایل صوتی را پخش کرده و پس از گوش کردن مجدد به متن این بار سئوالات درک مطلب جزئی تری از زبان آموزان بپرمدرسه افرینش . گوگل تکالیف خانگی منجر به افزایش توان مطالعه ، آموختن مسئولیت و تعهد ، مشارکت والدین ، نظم و انضباط در دانش آموزان و عمق بخشیدن به یادگیری می شوند . 3- هر تدریسی منجر به یادگیری نمی شود. 2- آموزش های عمومی هم شاید منجر به یادگیری شوند اما تدریس محسوب نمی شوند. 5- روش تدریس باید با استفاده از مواد عینی و قابل درک ، زمینه یادگیری را برای دانش آموزان فراهم سازد . 1- یادگیری ممکن است در هرجا و زمانی صورت بگیرد اما تدریس تنها در کلاس درس رسمی و با حضور معلم ودانش آموزان صورت می گیرد.</p>
<p> روش تدریس فعال . 1- روش تدریس باید همکاری متقابل معلم و دانش آمزان را در جنبه های تدریس از جمله طراحی ، اجرا و ارزشیابی فراهم کند . ارزشیابی برنامه درس روشها و فنون تدریس دوره های تربیت دبیر . بنابراین او تعلیم و تربیت منفی را نوعی انتظار برای یادگیری و دخالت نکردن میدادند. برخی از شکل های یادگیری همکارانه ایجاب میکنند که شاگردان یکدیگر را در دستیابی فردی به اهداف یادگیری یاری دهند و برای مثال این مهم را بابحث در بارهی نحوهی پاسخ گویی به تکالیف محوله ، وارسی تکا لیف انجام شده ، یا ارائه پس خور یا کمک مربی به انجام رسانند . در این الگو ، معلم نقش تسهیل گر و مشاور و راهنما را برای هدایت دانش آموز به بیان نکات درسی ، عاطفی و شخصی در محیطی امن و قابل اعتماد دارد و به طور فعال موجبات همراهی فراگیر را در مراحل گوناگون فرآیند یاددهی - یادگیری فراهم می کند تا دانش آموزان به درک جدیدی از مسئله برسند هر هنگام لازم بود معلم در حل مشکلات به آنها یاری می رساند.</p>
<p> نقش معلم در الگوی مشارکتی : فراهم کننده ی محیط غنی برای کسب آگاهی و دانش جدید است و انگیزه و آمادگی را برای فبول مسئولیت در قبال گروه در دانش آموزان ایجاد می نماید، هم چنین به دانش آموزان برای مشارکت در تفکر ، تحلیل مطالب و نتیجه گیری ، الگو می دهد و نیز در مواقع لزوم به دانش آموزان در هر مرحله ای یاری می رساند. دانش آموزان با استفاده از وسایل کمک آموزشی به فرآیند یادگیری و تدریس عینیت می بخشند و به آسانی به در مدرسه افرینش تدریس به فراگیری آموخته های جدید میپردازند. مجموعه فعالیت های از قبل طراحی شده و هدفمند معلم که وضعیت را برای تغییر و بهبود رفتار و کسب تجربه در دانش آموزان ایجاد کند تدریس گفته می شود. تکالیف درسی جز پایدار آموزش هستند که با مانوس کردن دانش آموزان با موضوعات درسی در جهت دست یابی آنها به اهداف متعدد آموزشی "فرصت یادگیری " ایجاد می کنند . ادامدرسه افرینشش و پرورش ناحیه 4 تهران. آموزش خلاقیت یادگیرندگان یکی از مهم ترین اهداف دست اندرکاران آموزش و پرورش است.</p>
<p> به طور کلی، آموزش به دیگران کمک می کند تا بتوانند یادگیری خود را شکوفا کنند و به دیدگاه ها و ایدلوژی های جدیدی برسند و درک بهتری از مطالب داشته باشند. پیش سازمان دهنده : این الگو بر فهم مطالب ، دسته بندی و تأکید بر مفاهیم مهم و کلیدی نظر دارد. البته من خلاصه مطالب رو میگم که شما یادداشت کنید که شب امتحان کل کتاب رو مجبور نشید بخونید! از همین رو اساتید روی مهارتهای آموزشی از راه دور تمرکز کردند و زبان آموزان تلاش خود را بکار گرفتند که جو کلاس ها را از فضای رباتیک بیرون بیاورند و آن را به کلاس های عادی زبان انگلیسی تبدیل کنند. در این الگو ، معلم کمک می نماید تا دانش آموزان فعالیت های شخصی شان را با برنامه ریزی هدف دار کنترل کنند و نیز زمینه هایی را فراهم می کند تا دانش اموزان رفتارهای اشتباهشان را اصلاح نمایند. 6- روش تدریس بایدبه گونه ای اجرا شود که امکان تحقق یادگیری در سه سطح شناخت و دانش تقویت گرایش ها و عواطف و کسب مهارت های حرکتی و عملی را فراهم نماید . 4- روش تدریس باید آزاد اندیشی و تخیل پروری و خلاقیت را در دانش آموزان ایجاد نماید .</p><p></p>
 

  • ۰۱/۰۹/۲۶
  • asal rahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی