اموزش لازم در فضای مجازی

ارائه دهنده اموزش های اینترنتی

اموزش لازم در فضای مجازی

ارائه دهنده اموزش های اینترنتی

  • ۰
  • ۰

کارشناس تولید محتوا هم میتواند در تمام قالبهای محتوایی و پلتفرمها مثل وبسایت و شبکههای اجتماعی، مهارت داشته باشد و هم به صورت تخصصی در یک موضوع و یک پلتفرم ماهر باشد. محتوای تولید شده توسط کاربر حمایت و تایید قدرتمندی از سوی او است که میتواند مشتریان احتمالی را به جدیتر گرفتن برند شما تشویق کند. نشان دادن یک صفحه همیشگی و یکسان به همه کاربران با نیازهای مختلف، آنها را به بستن صفحه و ترک سایت، تشویق میکند. جنبه مهم دیگر در بهینهسازی محتوا برای موتورهای جستوجو،  لینک دادن به منابع داخلی و خارجی است. اﯾﻦ کار ﺷﺎﻣﻞ ﻗﺮار دادن اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ و مکرر ﮐﻠﻤﺎت ﮐﻠﯿﺪی کوتاه و بلند و ﻋﺒﺎرات ﻧﻮﺷﺘﻦ کلمات کلیدی ﺑﻪ روﺷﯽ ﮐﻪ ﺧﻮاﻧﻨﺪﮔﺎن آن را ﻋﺎدی ﺑﺪاﻧﻨﺪ. ﻗﺮن ﺑﯿﺴﺖ و ﯾﮑﻢ ﺧﺪﻣﺎت ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻣﺤﺘﻮا را ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﺑﺨﺶ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. با مخاطبان خود مصاحبه کنید تا متوجه شوید که آنها چگونه از اینستاگرام استفاده میکنند، چه صفحاتی را دنبال میکنند و به دنبال چه نتیجهای هستند.</p>
<p> براساس نوع محتوایی که تولید میکنید به تخصصهای زیر نیاز دارید. در تصویر زیر یک نمونه قالب تقویم محتوایی را مشاهده میکنید. با یک دید تازه، ما می توانیم اشتباهات گرامری یا ساختاری کوچک را حل کنیم. یک تولیدکننده محتوا فردیست که محتوای جذاب و الهام بخش برای بازدیدکنندگان ایجاد مینماید. اگر وبلاگ نویسی، با پشتکار و انسجام کامل انجام شود، می تواند راهی فوق العاده برای افزایش بازدیدکنندگان از وب سایت و افزایش اعتبار برند باشد. مهمترین ویژگی این قسمت، نرخ تبدیل بالاست، چراکه تبلیغات تنها برای مخاطبان هدف انجام میگیرد. به عبارت دیگر دراین مرحله قرار است اطلاعات خام را به اطلاعات قابل استفاده برای تدوین استراتژی محتوا تبدیل کنید. بیایید برای درک بهتر تفاوت استراتژی محتوا Content Strategy و تولید محتوا Content Marketing فرض کنیم شما یک توریست یا یک گردشگر هستید که به کشورهای متفاوت سفر میکنید و از جاذبههای دیدنی آنها دیدن میکنید. همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، باید مطالب ارزشمند برای مخاطب تولید کنید. تاخیر در یادگیری نوشتن مطالب موثر یکی از دلایل اصلی رکود نوشتن در سطوح متوسط است. این دوره مهارت های لازم برای نوشتن مقالات موثر برای وب را فراهم می کند. در ادامه به توضیح سرفصلهای این دوره میپردازیم. </p>
<p> بعد از گذشت زمان بسیار کم، مانند تصویر در کادر بعدی (سمت چپ) شروع به خطایابی متن میکند. برای اینکه متن یکنواخت نباشد، از ترکیب جملات کوتاه و بلند استفاده کنید. با این حال این از سایر گزینه ها ریسک پذیرتر است چرا که همه نویسندگان نمی توانند محتوای خاصی را برای وب بنویسند. چرا محتوا پادشاه است؟ بلکه به خاطر دلیلی است که آن را میفروشید. در ضمن گوگل از این طریق درمییابد که مقاله به صورت عمیق به آن موضوع پرداخته است. همچنین گزارش می شود که برای اسکن مطالب آنلاین در مقایسه با محتوای چاپ، بیست و پنج درصد زمان بیشتر طول می کشد. روش های مختلفی وجود دارند که از طریق آن ها وب سایت ها با مقاله نویسی رو به رو می شوند یکی از آن ها برون سپاری مطالب است. یکی از مواردی که باعث میشود یک سایت، جذابیت بصری پیدا کند و بتواند مخاطبین بسیاری را به سمت خود جذب و جلب کند به کارگیری محتوای تصویری در ارائه مطالب آن است. استفاده درست و به جا از علائم نگارشی و دستوری، حذف فعلهای تکراری، شناختن نشانههای جمع فارسی، رعایت نیمفاصله، استفاده از کلمات فارسی، ساده نویسی و… برای اینکه گوگل محتوای شما رو به مخاطبها ارائه بده باید یک سری استانداردها رعایت بشه. </p>
<p> پس دیدیم که به همین راحتی هم نیست. این تعریف خیلی فارسی سخت و دانشگاهی شد؛ این تعریف خیلی کلی است و ربط مستقیمی هم به بازاریابی ندارد. خلق محتوای ویدئویی هم سختیهای خود را دارد اما میتوان گفت که هماکنون جذابترین و محبوبترین نوع محتوا در میان مخاطبان است. نکته طلایی: خدمات خود را بر اساس کیفیت کارتان و ارزشی که خلق میکنید قیمت گذاری کنید، نه نرخ زیاد یا کم دیگران. امروزه تولید محتوا یک جزء حیاتی از استراتژی بازاریابی اکثر بیزینس هاست، در واقع تا سال ۲۰۲۰، ۷۰ درصد از بازاریابان به صورت فعال روی بازاریابی محتوایی سرمایه گذاری می کنند. ترکیبی از اطلاعات با سرگرمی رایج ترین ترکیبی است که برای تولید محتوا آموزشی استفاده می شود، و این استراتژی اغلب در تبلیغات آموزشی تلویزیونی استفاده می شود زیرا کاربران خود را متقاعد کرده و تبلیغ را منجر به فروش می کند. با توجه به اینکه شبکه کاپریلا بیشتر متمرکز بر وبسایتهای بزرگ دانشجویی، آموزشی و عمومی کشور بوده و قشر جوان و دانشجوی کشور، بهرهگیری مناسبی از اینترنت دارند، با استفاده از تبلیغات هدفمند کلیدواژهای میتوان تمرکز را روی این قشر معطوف کرد و در صورت انتشار تبلیغات هدفمند در شبکه نسبتاً بزرگ ناشران همکار کاپریلا، امکان هدفگذاری شبکه متمرکزی از دانشجویان و کاربران جوان علاقهمند به اینترنت برای کسب و کارها فراهم میشود.</p>
 

  • ۰۱/۱۰/۰۳
  • asal rahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی