اموزش لازم در فضای مجازی

ارائه دهنده اموزش های اینترنتی

اموزش لازم در فضای مجازی

ارائه دهنده اموزش های اینترنتی

  • ۰
  • ۰

 یعنی بر اساس علایق و توجه بیشتری که به برخی از راد چتی خود داشته اید، استوری های آن فرد را زودتر از دیگران به شما نمایش می دهد. برای تولید محتوای باکیفیت اگر از سلیقه و نوع دید صرف نظر کنیم، می توانیم تجهیزات مورد نیاز را دسته بندی کنیم. 1. چطور پستهامون رو وارد اکسپلور اینستاگرام کنیم؟ 2. چطور می تونیم الگوریتم اینستاگرام را شکست بدیم؟ برای تولید محتوا در اینستاگرام اما به شکل مؤثرتر بهتر است نحوۀ کار کردن با توجه به این الگوریتم را بشناسیم. اینستاگرام بر چه اساس تعیین میکند که چه پستهایی در این صفحات قرار بگیرند؟ وقتی نوبت به عملکرد فید میرسد، می دانیم الگوریتم محتوایی را بر اساس بیشترین تعامل (Engagement)، اولویتبندی میکند. الگوریتم اینستاگرام بر مبنای هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (Machine Learning) به گردآوری دادههای مختلف برای هر کاربر میپردازد. الگوریتم اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری ماشین فعالیت می کند.</p>
<p> هشتگ ها به سرعت توانایی گسترده شدن را دارند و به همین دلیل است که بسیاری از برند ها از آنها استفاده می کنند. به همین دلیل حضور مداوم در اینستاگرام بسیار مهم است. الگوریتم اینستاگرام پستهای دوستان، خانواده و اکانتهایی را که برای شما مهم است را، بالاتر از بقیه پستها نشان میدهد. بنابراین برای اینکه اینستاگرام آنچه را که میخواهید به شما نشان دهد (آنچه واقعا میخواهید)، الگوریتم از تعاملات شما استفاده میکند تا پستهای افراد نزدیک را بیشتر ببینید. ما این را به این دلیل می گوییم که برخی از این ابزارها واقعا قدرتمند هستند و می توانیم کارهای جالبی با آنها انجام دهیم. افراد زیادی در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند، مثلا لایوهای مشترک برگزار می کنند. این افزونه به صورت پیشفرض در وردپرس نصب شده است و از طریق آن میتوان «کادر یا بلوک» (Block) انواع مختلف محتوا مانند پاراگراف، تصویر، دکمه «فراخوانی به اقدام» (Call to Action | CTA) و…</p>
<p> میتوان در جهت هدف الگوریتم اینستاگرام که همان تجربه خوب کاربران هست حرکت کرد. خبر خوب این است که انتشار مداوم استوری آسانتر از قبل است. مثل هر تقویمی که تا به حال دیدهایم از جدولهایی تشکیل شده که روزها و هفته ها را دسته بندی می کنند. صفحه اکسپلور به طور مداوم در حال تکمیل شدن است، و دستههای موضوعی جدید و ویژگیهای جستجوی پیشرفته به طور مداوم معرفی میشوند. مهم نیست که حتماً محتواهای جدید و متفاوتی منتشر کنید، مهم اینه که خلاق باشید و محتواهایی که کاربر دوست داره رو در قالبهای مختلف به او نشان بدید و او را به مشارکت و تعامل وا دارید. از این رو محتواهای طنز مخاطبین بیشتری خواهد داشت. نکته حرفه ای : این نوع پست یک راه عالی برای استفاده مجدد از محتوای موجود است، به خصوص اگر یک وبلاگ یا یک وب سایت دارید. به این معنا که حتی اگر پست یا استوری شما در دقایق اولی دیده نشد، اینستاگرام باز هم آن را به راد چتی شما نشان میدهد. اگر راد چتی واقعی شما زیر هر پست کامنت بگذارند، شانس نمایش داده شدن پستهای شما در این شبکه اجتماعی بیشتر خواهد شد. به همین دلیل در اکسپلور مواردی را به شما نمایش میدهد که بیشترین توجه را به آنها نشان دادهاید.</p>
<p> در واقع اینستاگرام یک الگوریتمی دارد که بر اساس آن تشخیص میدهد چه پست و استوریهایی برای شما مهمتر است و بر همین اساس، آنها را زودتر به شما نشان میدهد. به طور معمول، استوریراد چتگرام بر اساس تعامل شما با اکانتها نشان دادهمیشود. اگر کمتر به فید اینستاگرام سر میزنید،اینستاگرام پستها را بر اساس علایق شما نمایش میدهد تا بر اساس ترتیب زمانی انتشار آنها. مگر اینکه فقط تمایل داشته باشید تا پیجتان را به دوستان و خانواده نمایش دهید. ۴. اگر به اسکرول کردن به پایین ادامه دهید، لیستی شامل دوستان فیسبوکی پیشنهادی خواهید دید که آنها هم میتوانند به چت ویدیویی بپیوندند. پس خونسرد باشید و کارتان را ادامه دهید و اصلا دلسرد نشید. در ادامه این موضوعات را بنا به اولویت های ذهنی خود رتبه بندی کنید. در قسمت جستجو یا همان اکسپلور اینستاگرام، شما می توانید به مرجع پست راد چتگرام دسترسی داشته باشید. در صورتی که نمیخواهید تمامی محتواهای شما روی فیسبوک منتشر شود، میتوانید هنگام پست کردن عکس یا ویدیو جدید، انتشار آن روی فیس بوک، توییتر یا تامبلر را انتخاب کنید. پشما چه مدل باشید یا بلاگر الزامی به همکاری با برندی که تمایل ندارید نخواهید بود حتی اگر این شرایط به وجود بیاید، شما میتوانید با آن برند صحبت کنید و بگویید که تمایلی به استفاده از ان لباس و عکس گرفتن با آن لباس را ندارید و در عوض میتوانید با خلاقیت خود در عکس گرفتن یا تولید محتواهای با کیفیت یا ویدیو، محصول را تبلیغ کنید. </p>
 

  • ۰۱/۱۱/۲۴
  • asal rahimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی